Hari yang UNIQUE

Posted by : KeDai MiRiN at 12:44 am Ini Rin mau cerita sikit...
Hari neyh kerja, banyak mende pelik berlaku...
Rin masuk kerja jam 3ptg...
Masuk2 shift jewp,
RM50 datang berduyun2...
Klo korg nak tau,
kerja 7-11 neyh...
Dalam post cashier tue just adew RM30 jewp...
Kalau org beli brg 60sen, bg ko RM50...
Mne de balance...
Pastu, bayangkan ramai sekali gus bg RM50...
Ikut ati Rin,...
Mau jewp baling brg 2 kat kepala diorang... (@_@"")
Sejak keje 7-11 neyh, not2 neyh bagai dah jadi pantang....

Lepas tue,...
Tyme senja, ada r sorg customer lelaki neyh...
Masuk 7-11, muka penuh lipstik...(Pergh!!)
Then, diew amek condom ngan Coke...
Mood aku tyme tue jd =_______________=
Macam2 manusia pelik r...
Macam nak buat statement pown adew gak...
Aku pikir kejadian2 neyh just adew at dlm tv...
Pelik2 je...

Malam tue plak...
Ada r sorang Nepal neyh cakap at aku "sek-kom"
Aku pelik...
Orang neyh bg slam kew??
Ble aku bg muka pelik, diew cakap agi "sek-kom"
Lepas tue, ttbe kwn diew masuk...
Ckap yg diew mau Celcom... (kah... kah... kah...)
Celcom rupe nyew...
Org tue baru smpai Malaysia semalam...
Tak fasih BM agi..
Haish... Negara lambakkan pendatang betol r Malaysia neyh...

0 comments:

Post a Comment