18sx

Posted by : KeDai MiRiN at 7:48 am

Semalam Rin kerja..
Lepas tue tiba2 terbuka topik pasal Wan semasa kerja...
Perbualan itu seperti ini...

Kak Liya: Ko tau, dulu sebelum ko masuk... Wan tue baik sangat... Semua diew ok kan ajew...
Aku: Ye kea, kak?? Saya tengok diew sama jew dari saya kenal diew, smpailah sekarang... Camtu jew r...
Kak Liya: Tak, dulu masa ko belum masuk kerja, diew baik... Lepas ko masuk kerja, makin menjadi-jadi perangai diew...
Aku: Akak, akak rasa diew memang baik kea dulu?
Kak Liya: Yea, ko masuk yang diew punyer prangai menjadi-jadi...
Aku: Kak, harimau tak kan boleh simpan kuku diew lama2... Pasti diew mencakar suatu hari nanti...
Kak Liya:...


Lepas tue diew tak cakap ngan Rin sampai habis kerja...
Rin panggil pown diew buat bodo...
Sekarang neyh, yang Rin tak puas hati...
Rinkah yg influence Wan tukar perangai??
Diew macam nak salahkan Rin tentang perangai Wan...
Apew kena mengena Wan dan Rin??
Apew masalah Kak Liya tue sejak akhir2 neyh asyik cari pasal dengan Rin??
Tak paham r...
Macam siol, puih!

0 comments:

Post a Comment